Al Hadid:4

Dia lah yang telah menciptakan langit dan bumi dalam enam masa, kemudian Ia bersemayam di atas Arasy; Ia mengetahui apa yang masuk ke bumi serta apa yang keluar daripadanya; dan apa yang diturunkan dari langit serta apa yang naik padanya. Dan Ia tetap bersama-sama kamu di mana sahaja kamu berada, dan Allah Maha Melihat akan apa yang kamu kerjakan.

Thursday 1 September 2016

De'Xandra



Awal tahun lepas, saya bersama Kak Saffiah (my bff)- rindunya pada Kak Saffiah, kawan susah senang.. – kami ke DTMI. Ada karnival apa ntah time tu.. Tak ingat. PC fair rasanya. Dalam duk syok2 menjamu mata, ada sorg student ni, offer perfume ni – De’Xandra. Time tu x pernah dengar nama perfume ni. So, tak berminat sangat.. Tapi, hulur juga tangan.. Hmm, bau dia bestnya.. Lembut.. Bau perfume mahal.. Tapi, buat dek je lagi..

Balik rumah, buka handsock, eh, bau lagi.. Lastingnya.. sedapnya bau.. tak hilang lagi la bau dia.. Tak jadi nak basuh.. Esok nak g ofis, eh, bau lagi.. Lastingnya.. Sampai petang still bau.. Bertahan sampai beberapa hari.. Tak boleh jadi.. Tanya kak saffiah, flyers tu kak saffiah simpan lagi tak.. Nasib kak saffiah simpan. Terus call agent.. Terus order 2 botol.. Narciso pink..

So, sekarang saya nak share perfume yang sangat best ni.. Macam2 pilihan.. Fruity, sweetie, floral, vanilla, macam2 ada..


Kalau berminat nak order, whatsapp saya.  Sama2 kita sebarkan kebaikan.. 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...