Al Hadid:4

Dia lah yang telah menciptakan langit dan bumi dalam enam masa, kemudian Ia bersemayam di atas Arasy; Ia mengetahui apa yang masuk ke bumi serta apa yang keluar daripadanya; dan apa yang diturunkan dari langit serta apa yang naik padanya. Dan Ia tetap bersama-sama kamu di mana sahaja kamu berada, dan Allah Maha Melihat akan apa yang kamu kerjakan.

Saturday 16 March 2013

GOOD LUCK




Assalamualaikum and good day,

Bahang peperiksaan sudah semakin hampir. Study week telah pun berlalu. Kita akan melalui fasa peperiksaan akhir. Tidak kira la, kita bersedia ataupun tidak, kita perlu juga menempuhi semua ini kerana ini adalah tanggungjawab kita sebagai seorang pelajar. Dan sebagai seorang pelajar yang bertanggungjawab, seharusnya kita telahpun bersedia tidak kiralah dari segi fizikal, mahupun mental.

Dan kepada para pelajar sekalian, semoga anda berjaya menempuh peperiksaan ini dengan jayanya, dan semoga anda menjaga kesihatan anda, dan menjaga pemakanan anda supaya tidak mengganggu kelancaran anda untuk study dan untuk menghadiri peperiksaan final ini. Saya sentiasa mendoakan kejayaan anda.. J

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...