Al Hadid:4

Dia lah yang telah menciptakan langit dan bumi dalam enam masa, kemudian Ia bersemayam di atas Arasy; Ia mengetahui apa yang masuk ke bumi serta apa yang keluar daripadanya; dan apa yang diturunkan dari langit serta apa yang naik padanya. Dan Ia tetap bersama-sama kamu di mana sahaja kamu berada, dan Allah Maha Melihat akan apa yang kamu kerjakan.

Sunday 22 January 2017

Plan your work, work your plan

Image result for Plan your work, work your plan



 




Saya cuba untuk siapkan technical paper seperti yang diminta oleh Penyelaras Projek. Seingat saya, saya dah siapkan dah email semula. Atau mungkin perlu dimurnikan lagi? Ok, saya plan untuk siapkan pada hari ni. Oh, petang ni ada meeting jabatan. Oh, petang ni juga saya plan untuk masuk lab sebab sv dah tanya progress. 

Lama sungguh saya hentikan lab work lantaran terlalu sibuk dengan class, markah pelajar, supervise pelajar FYP 😎

Campur pula dengan keadaan tangan yang masih tak berapa ok. 😞 Ya Allah, berikan lah kesihatan yang baik pada ku.. 

Harap semua ni under control.. jangan stress Ita.. 😫 Plan your work, work your plan.. Hokai






























No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...